We gebruiken de mening van klanten om te kijken of we aan de juiste dingen werken. We behouden de punten waar klanten positief over zijn. Punten die we kunnen verbeteren, pakken we op. Dit vinden klanten van Argenta:
• 77% van de klanten geeft aan dat ze tevreden zijn over Argenta. • Klanten vinden termen als ‘betrouwbaar’, ‘degelijk’, ‘verantwoordelijk’ en ‘eenvoudig’ passen bij Argenta. • Klanten geven de online bankomgeving gemiddeld een 7.4. Ze vinden de online bankomgeving duidelijk en gebruiksvriendelijk. • Klanten zijn positief over het betaalbaarheidsrapport wat verstuurd wordt naar sommige klanten met een aflossingsvrij leningdeel. Het geeft de klant een goed beeld hoe het op dit moment met de hypotheek gesteld is. Daarnaast helpt het klanten om na te denken of de huidige hypotheek nog steeds de hypotheek is die het beste past bij de situatie van de klant.
• Klanten zouden graag zien dat we meer persoonlijk zijn in onze dienstverlening. Bijvoorbeeld door wat vaker iets van ons te laten horen als er verbeteringen mogelijk zijn binnen de hypotheek. • Klanten zijn wat minder positief over de volledigheid van de online bankomgeving. Ze missen extra informatie en hebben behoefte aan een meer interactieve omgeving. • Zo willen klanten makkelijk zelf wijzigingen in hun hypotheek kunnen doorvoeren. • Daarbij verwacht de klant dat Argenta hen meer helpt om de juiste informatie aan te leveren om een keuze te kunnen maken die bij de specifieke situatie van de klant past.
Klanten geven aan dat ze met name behoeften aan meer informatie en functionaliteiten in de online bankomgeving, zodat ze zelf hun hypotheek eenvoudig kunnen beheren. Daarom breiden we de persoonlijke omgeving stapje voor stapje uit. Hierbij kijken we steeds wat de klant van de aanpassing vindt en hoe we verder kunnen verbeteren. Hierdoor kan je steeds meer wijzigingen zelf doorvoeren, zonder de hulp van Argenta of een adviseur. Op een moment dat het voor jou uit komt. Enkele voorbeelden:
Online bouwdepotdeclaraties indienen en inzien
De kosten voor je nieuwbouwwoning of verbouwing betaal je vanuit het bouwdepot. Voortaan kan dit eenvoudig via de online bankomgeving. Een factuur stuur je via jouw online bankomgeving naar Argenta. Je kiest zelf of je het bedrag direct overmaakt naar jouw leverancier of naar jezelf. Wij controleren jouw facturen en/of kassabonnen en betalen deze na goedkeuring uit.
Online extra aflossen
Extra aflossen? Dat regel je voortaan zelf en eenvoudig in de online bankomgeving. Je krijgt direct inzicht in de resterende hypotheekschuld en een eventuele vergoeding die je moet betalen.
Wil jij Argenta helpen om de dienstverlening verder te verbeteren en eenvoudiger te maken? Als lid van het ArgentaPanel ontvangt je ongeveer 4 keer per jaar via e-mail een uitnodiging om deel te nemen aan een onderzoek. Meestal gaat het hierbij om een online vragenlijst die gemiddeld zo’n 5 tot 10 minuten duurt. Soms gaat het om een poll van één of enkele vragen. Wil je ook meedoen met de online onderzoeken van het ArgentaPanel?
Meld je dan aan voor het klantenpanel!